Vi har tidligere skrevet om hva native advertising er og hva ekspertene mener er de viktigste kriteriene for å lykkes. Men hva er byråenes egne erfaringer, suksesshistorier og lærdommer? Vi spurte dyktige
5. september gikk Content Marketing World av stabelen for syvende år på rad. Vi var tilstede for å hente inspirasjon fra de fremste ekspertene innen faget, og få kunnskap om nyeste utvikling og trender.
Hvordan sørge for at digital markedsføring konverterer til salg? Med enkle grep kan du få ny og viktig kunnskap om kundene dine, reformere merkevarens kundeservice og øke kundelojalitet. Les hvordan du kommer i gang her.
Ikke minst vite forskjellen mellom. Moderne markedsføring inneholder mange begreper og flere av dem kan være vanskelig å skille mellom og forstå betydningen av. Her får du en enkel og oversiktlig forklaring.
Sosiale medier er en av de viktigste distribusjonskanalene for innhold. For å lykkes gjelder det å følge med på trender, jobbe med valg av målgrupper og tidspunkt for publisering, samt inspirere
Søkeoptimalisering – eller SEO, handler om å gjøre ditt innhold, nettside eller produkt synlig i søkemotorer gjennom organisk trafikk. Det handler om innsikt og detaljer. Her får du gode råd
Stadig flere benytter seg av content marketing – eller innholdsmarkedsføring, som en del av sin strategi. Og med god grunn. I dag har omkring 200 millioner mennesker på verdensbasis programvare
Når influencere (opinionsledere) deler innhold om en merkevare, har det mye større påvirkning enn om merkevaren gjør det selv.
Influencerne er de nye medielederne
Vi både hater og ignorerer annonser på internett mer enn i noen andre kanaler. Jeg har vært i Berlin og blitt oppdatert på native advertising.